ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

اطالاعیه همایش خودروهای کلاسیک

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

اطالاعیه همایش خودروهای کلاسیک
تصوير
 
گردهمائی خودروهای کلاسیک ایران باحضور کلوپهای خودروهای کلاسیک ایران در مجموعه ورزشی آرارات برگزار میگردد
 
برگزار کننده کمیته کلاسیک فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران



زمان: 5 تا 7 شهریور
ساعات برگزاری:
چهارشنبه ساعت 4 بعد از ظهر تا 10 شب ، پنج شنبه و جمعه 10 صبح تا 10 شب
محل برگزاری: مجموعه ورزشی آرارات
ابتدای اتوبان کردستان ، شمال به جنوب ، خیابان آرارات ، مجموعه ورزشی آرارات

به اشتراک بگذارید...

 

[ چهار شنبه 5 شهريور 1393برچسب:همایش,خودرو,کلاسیک,خودروهای کلاسیک,همایش خودروهای کلاسیک,

] [ 12:1 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

ییست شمشک میزبان مسابقات اتومبیل‌رانی آفرود!

http://www.carnp.com/carnpsd_content/media/image/2014/06/45553_orig.jpg

به گزارش روابط عمومی مجموعه‌های اسکی، برای اولین بار به همت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و مشارکت پیست اسکی شمشک و شهرداری این منطقه، مسابقات آفرود قهرمانی کشور، از ساعت 10 صبح روز جمعه 30 خرداد به اسپانسری شرکت ایران روور در پیست شمشک آغاز شد.

در این مسابقات که در بخش قهرمانی دو دیفرانسیل هیات ها و دستجات آزاد سال 93 با حضور بیش از 60 خودروی دو دیفرانسیل برگزار گردید، استقبال خوبی از سوی علاقمندان صورت پذیرفت بطوریکه بیش از دو هزار نفر تماشاگر از نزدیک شاهد این مسابقه بودند.

به اشتراگ بگذارید...


ادامه مطلب

[ دو شنبه 2 تير 1393برچسب:مسابقات,آف رود,

] [ 22:53 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مزدا تیونینگ شده مسعود طاهری

به اشتراک بگذارید...

[ دو شنبه 26 خرداد 1393برچسب:پی استریت,Pstreet,

] [ 20:18 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

ویدیو اسلاید تصاویر همراه با موزیک

به اشتراک بگذارید...

[ چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:ویدیو,اسلاید تصاویر,

] [ 20:21 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

همایش P Street22

با سلام

به اطلاع دوستان گرامی میرساند همایش پی استریت22 در تاریخ بیست و سوم تیرماه 93 قطعی شده است.علاقه مندان میتوانند از ساعت 10 تا 12 صبح در تاریخ ذکر شده به ایستگاه مترو پارکینگ ورزشگاه ازادی بیاییند و از این همایش لذت ببرند.

لازم به ذکر است در این همایش خودروهای کلاسیک و تیونینگ شده شرکت می کنند.

منبع:www.facebook.com/Pstreet22

 

به اشتراک بگذارید...

[ دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:Pstreet22,همایش,

] [ 18:43 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

صادرات خوروهای ایرانی به ساحل عاج

وزیر حمل‌ و نقل ساحل‌عاج در دیدار با رئیس‌کل سازمان توسعه تجارت ایران، طرح تعویض 50 هزار خودرو از ناوگان حمل‌ و نقل کشور متبوعش در 5 سال را مطرح کرد و گفت: ساحل‌عاج مایل است که این طرح به ارزش یک و نیم میلیارد دلار با خودروهای ایرانی انجام شود.

گائوسو توره بازدید از صنایع خوردروسازی ایران را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: ایران در زمینه خودروسازی توانمندی‌ بالایی دارد و با توجه به نیاز مبرم کشورمان به خودرو بسیار مایلیم که کارخانه‌های خودروسازی ایرانی در ساحل عاج تاسیس و مستقر شود.

وی گفت: اگر کارخانه‌های خودروسازی ایرانی در ساحل‌عاج تاسیس شود به بازار غرب آفریقا دسترسی خواهد داشت زیرا این کشور دروازه ورود به منطقه غرب آفریقاست.

وزیر حمل‌ونقل ساحل‌عاج بر توانمندی کشورش در تولید کاکائو، بادام هندی، قهوه، روغن نخل و... تاکید کرد و این سفر را مقدمه‌ای برای افزایش همکاری و مبادلات تجاری بین دو کشور خواند.

افخمی نیز در این دیدار، با خوشامدگویی به گائوسو توره و هیئت همراه، از آمادگی ایران برای ارتقاء و تعمیق مناسبات سیاسی و اقتصادی با ساحل‌عاج در جهت منافع دو ملت خبر داد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به جایگاه کشورهای آفریقایی در سیاست‌های اقتصادی و تجاری کشورمان افزود: در زمینه ماشین‌آلات کشاورزی و تراکتور، خودروهای سبک و سنگین، دارو و تجهیزات پزشکی و خدمات فنی و مهندسی ظرفیت‌های زیادی برای بسط مناسبات وجود دارد.

 

[ یک شنبه 18 خرداد 1393برچسب:صادرات,خودروهای ایرانی,

] [ 22:34 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

اس 300 خودرو جدید سایپا در قاب تصویر

[ یک شنبه 13 بهمن 1392برچسب:سایپا,

] [ 22:45 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

خودروی مفهومی ایرانی

 
 

 

 

یکی از بزرگترین ایرادهایی که به صنعت خودروسازی کشور گرفته می‌شود این است که معمولا خودروسازان داخلی بر روی کمیت بیشتر اصرار دارند تا کیفیت. در این راستا البته گذشته خوبی هم از خود بر جای نگذاشته‌اند و خودروهایی مانند پراید و یا پژو 405 را برای چندین سال با کمترین تغییر روانه بازار کرده‌اند آن هم با مشکلات مختلف و حاشیه‌هایی فراوان.
البته در این بین نباید از تولید خودروهای ملی که اولین آن‌ها سمند بود، بگذریم که تلاشی بسیار خوب بود اما این راه هم آنچنان که باید و شاید ادامه نیافت. ولی این عملکرد از سوی خودروسازان به منزله ناتوانی ایرانیان در زمینه طراحی نیست و هر از چندگاهی از گوشه و کنار شاهد طرح‌هایی بسیار خوب از سوی ایرانیان چه در داخل و چه در خارج هستیم.
در این راه می‌توان شرکت پارسیس را نام برد که به مدیریت آقای سعید فرگاه اداره می‌شود و در کارنامه خود نمونه های بسیار خوبی مانند همکاری در طراحی خودروی پیتون را دارند. این شرکت روشی نوین را برای طراحی خودرو ثبت کرده‌اند و به تازگی خودرویی جدید را طراحی و ساخته‌اند.
جناب آقای فرگاه در زمینه طراحی این خودرو و همچنین ساخت آن می‌گوید: "از طراحی روی کاغذ تا ساخت کامل و بدون نقص هر طرحی برای من راحت است و هیچ محدودیتی در طراحی و ساخت هیچ طرحی نیست، این تکنولوژی و روش مهندسی بنده در نمایشگاه بین المللی اختراعات IFIA ژنو سوئیس به عنوان اختراع پذیرفته شد."
وی ادامه می‌دهد: "المان‌های حل شده طراحی مهندسی و ارتباطاتی که در ساخت نمونه و تولید انبوه قالب‌ها با شرکت های معتبر برای بنده وجود دارد این امکان را می‌دهد تا هر طرحی را از 0 تا 100 بسازیم طوری که قابلیت تولید انبوه با تجهیزات حتی ایران را داشته باشد (تحویل و راه اندازی قالب). بطور رسمی اعلام می‌کنم صنعت خودرو ایران را می‌توانم درست کنم ابتدا قول طراحی و ساخت پلت‌فرم برای هر طرحی را طبق استاندارد می‌دهم، فیس‌لیفت دیگر بس است. ایران پتانسیل سرمایه‌گذاری را تا حدودی دارد به تاریخ هیوندای نگاه بندازیم حداقل در این 10 سال آینده صنعت خودرو باید درست شود."
لازم به ذکر است که طراحی این خودرو از حدود 4 سال پیش شروع شد و هدف آن تولید خودروی سدان در محدوده 18 میلیون تومان بوده است.

[ یک شنبه 23 تير 1392برچسب:,

] [ 13:46 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

ایران خودرو: پیکان به چرخه تولید باز نمی‌گردد

در پی انتشار خبر تولید مجدد پیکان از سوی ایران خودرو، اداره اطلاع رسانی گروه صنعتی ایران خودرو اطلاعیه‌ای صادر کرد. 

uCGNrl


در این اطلاعیه آمده است: انتشار خبر دور جدید تحریم‌های آمریکا در قالب تحریم صنعت خودرو کشورمان، علاوه بر حدس و گمان در ارتباط با ابعاد، گستردگی و تاثیر آن بر این صنعت، برخی را بر آن داشت تا خودی نشان داده و در پوشش نظر کارشناسی سخنانی بی‌پایه را بر زبان آورند که با توجه به رشد صنعت خودرو در کشور، موجب وهن آن است.

اظهاراتی مبنی بر تولید مجدد خودروی پیکان که از سوی برخی مطرح شده و در رسانه‌ها انتشار یافته است، خلاف واقعی است که نشان می‌دهد گویندگان آن هیچ شناختی از صنعت، به وی‍ژه صنعت خودرو کشور ندارند. بی‌خبرانی که چشم بر توسعه این صنعت در کشور بسته‌اند و با ذهن جامانده در گذشته، به تحلیل مسایل روز می‌پردازند و متاسفانه حمله به صنعت خودرو را دستمایه کسب شهرت برای خود قرار می دهند.

حقیقت این است که صنعت خودرو کشور، بوی‍ژه گروه صنعتی ایران خودرو طی این سال‌ها با تولید برندهای ملی جدید اوضاع دیگرگونه‌ای یافته است که در آن امکان تولید مجدد خودرو پیکان و بازگشت به آن وجود ندارد لذا چنین سخنان سخیفی، نه علمی است و نه بهره‌ای از واقعیت دارد، هرچند در لباس بحث کارشناسی عرضه شود.

گروه صنعتی ایران خودرو با ورود دومین خودرو با برند ملی (رانا) به بازار در سال گذشته و همچنین تولید سومین خودرو با برند ملی (دنا) از سوی این شرکت و عرضه آن تا اواخر سال جاری ثابت کرده است که گام در مسیری بی‌بازگشت گذاشته است. این موضوع حکایت از آن دارد که صنعتگران در این حوزه تلاش می‌کنند محصولات خود را مبتنی بر نیازهای روزآمد شده بازار تولید کنند. تردیدی نیست که محدودیت‌های اینگونه اگرچه بر سرعت توسعه و رشد تولید تاثیرگذار است و در حکم مانعی در این مسیر تلقی می‌شود، اما هیچ‌گاه نتوانسته این چرخ را از حرکت بازدارد.

متاسفانه طی ایام اخیر ملاحظه می‌شود که برخی دوستان ناآگاه داخلی بیش از دشمنان خارجی در کار ناامید کردن مردم سهم دارند. در جایی که اندک تاملی روشن می‌سازد که با تغییرات ایجاد شده در سطح فن‌آوری تولید، امکان بازگشت به گذشته‌ای آنگونه موجود نیست، افشاندن بذر ناامیدی در ذهن مردم بی‌شک دوستانه و خیرخواهانه نخواهد بود.

در پایان تاکید می‌شود، گروه صنعتی ایران خودرو هر گونه اخباری مبنی بر تولید مجدد خودرو پیکان را تکذیب کرده و در سایه تلاش جهادگران عرصه تولید، به رغم وجود محدودیت‌های داخلی و بین‌المللی، در حال تولید محصولات جدید با برند ملی در راستای کسب افتخار برای ایران اسلامی است.

[ دو شنبه 17 تير 1392برچسب:,

] [ 14:21 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

رانا هاچ بک می‌شود

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه مدل هاچ بک خودروی رانا تا پایان سال جاری خبر داد.

عبدالله بابایی اظهار کرد: در حال حاضر مراحل تولید انبوه رانا هاچ بک در حال انجام است.

وی با بیان این‌که طبق پیش‌بینی صورت گرفته این خودرو اواخر سال جاری وارد بازار خواهد شد، خاطرنشان کرد:‌ رانا هاچ بک با تجهیزات آپشن کامل‌تری از رانای فعلی تولید خواهد شد.

بابایی درباره قیمت عرضه این محصول، اظهار کرد: قیمت رانا هاچ بک براساس شرایط روز بازار تعیین می‌شود با این حال می‌توان گفت که نرخ این خودرو در حدود قیمت روز رانا معمولی به اضافه هزینه‌های آپشن آن خواهد بود.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: استاندارد آلایندگی رانا هاچ بک نیز یورو 4 بوده و قیمت آن با توجه به این موضوع تعیین خواهد شد.

http://img.overpic.net/thumbs/u/a/9/xua9xlxct9hr44w8mznu_s.jpg

[ شنبه 8 تير 1392برچسب:,

] [ 13:53 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه